دنیا


دنیا دوست

تقدیم به نفسم دنیا گیان

دنیا دنیا

 

کسی که من دوسش دارم دوسم نداره

دنیادنیا
یه جورایی سر به سر دلم میزارهی

دنیا دنیا
میدونه من عاشقمو همش میخوامش
پری بازم داغ توی این دلم میزاره
دنیادنیا
ببین دوسم نداره
دنیادنیا
آره دوسم نداره
دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دلم گرفته از نا مهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش
اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش

اون منو برده از یاد میدونم
هستیمو داده بر باد میدونم

 

دلم گرفته از نا مهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش
اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش

اون منو برده از یاد میدونم
هستیمو داده بر باد میدونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:دنیا دوست,عشق,ساعت توسط عرفان شریفی| |


Power By: LoxBlog.Com